Wednesday, October 7, 2015

The winner


























Heb je meegedaan met de giveaway van het leuke boek hierboven? Het is namelijk zo ver: de winnaar van dit geweldig leuke boek is...

Marmarel

Van harte gefeliciteerd! Stuur je me een mail met je adres? Dan komt het boek zo gauw mogelijk naar je toe? Heb je niet gewonnen? Misschien vind je het leuk om het boek zelf aan te schaffen. Dat kan hier. Wil je meer zien en lezen over het boek? Ik schreef een review over het boek in dit blogbericht en daar vind je ook meer foto's uit het boek.

Have you entered the giveaway of the lovely book above? It's time to reveal the winner, and that is:

Marmarel

Congratulations! Please send me an email with your address and I'll send the book to you as soon as possible. If you didn't win you might want to order the book here. Do you want to see and read more from this book? I wrote a review in this blog post. That's where you can see more pictures from the book as well.

9 comments:

  1. Marmarel, veel haakplezier met dit leuke boek. Annemarie, dank je voor het organiseren van deze giveaway. Ook al heb ik niet gewonnen, het is altijd leuk om een kansje te wagen.

    Fijne dag, Margaret

    ReplyDelete
  2. Mijn mond zakt open en ik kijk nog eens of ik het echt wel goed gezien heb, ik heb gewonnen!! Wat leuk, dank je wel!! Ik mail je voor mijn adres-gegevens.
    Groetjes, Marijke

    ReplyDelete
  3. Marmarel, gefeliciteerd met je mooie prijs :-)


    Groetjes, monica

    ReplyDelete
  4. Marmarel proficiat en veel haakplezier groetjes Marie-Claire

    ReplyDelete
  5. Gefeliciteerd! Altijd leuk om iets te winnen!

    ReplyDelete