Sunday, October 4, 2015

Mijn gehaakte knuffel - Giveaway

Mijn gehaakte knuffel - ISBN 9789043918305 
































Je hebt van die boeken waar je meteen mee aan de slag wilt. Het boek 'Mijn gehaakte knuffel' van Isabelle Kessedjian is zo'n boek. Het staat boordevol prachtige patroontjes en ik zou ze het liefst allemaal maken. Het boek telt 96 pagina's en is uitgegeven door Kosmos Uitgevers. Die kennen we al van veel meer leuke haakboeken, kijk maar eens hier. Je kunt het boek hier bestellen, maar je kunt natuurlijk ook eerst meedoen aan mijn giveaway. Wie weet ligt het boek dan van de week helemaal voor niets bij jou in de bus. Wat moet je doen om mee te doen? Zorg dat je volger bent van mijn blog en laat hieronder een reactie achter. Ik geef 1 exemplaar van het boek weg en maak de winnaar a.s. woensdag bekend. Doe je mee?

There are some books that you want to start working with right away. The book 'Mijn gehaakte knuffel' by Isabelle Kessedjian is a book like that. It's filled with gorgeous patterns, and I'd love to make them all. The book has 96 pages and was published by Kosmos Uitgevers. We know them already from a lot of lovely crochet books, check them out here. You can order the book here, but ofcourse you can also join my giveaway. Perhaps you win and if so, you get the book for free. So what do you have to do to win the book? Make sure to be a follower of my blog and leave a comment below. I'm giving away 1 book and I'll announce the winner on Wednesday. Are you in?

129 comments:

  1. Hoi Annemarie, ik doe graag mee!
    Groetjes Elma

    ReplyDelete
  2. Leuk! Dat boek lijkt me leuk dus ik doe graag mee

    ReplyDelete
  3. doe graag mee met dee giveaway, mooi boekje
    groetjes
    Micheline

    ReplyDelete
  4. Oh Annemarie io adoro amigurumi e questo libro deve essere bellissimo, partecipo molto volentieri, ciao M.Grazia

    ReplyDelete
  5. Hello, I am an old follower. Would love to take part in the giveaway :)

    ReplyDelete
  6. Ik doe graag mee met deze give away, een super leuk boekje :)

    ReplyDelete
  7. Leuke give away, Ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  8. Wat een leuk boek! ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  9. Ondanks dat ik niet van het knuffels haken ben, word ik hier toch wel enthousiast van. Deze knuffels zou ik graag willen maken!

    Hanneke maakt

    ReplyDelete
  10. Dit boek staat op mijn verlanglijstje, ik doe graag mee.
    Liefs !

    ReplyDelete
  11. Wat een onwijs leuk boek! Ik ben pas net begonnen met haken en kan dus wel wat inspiratie qua patroontjes gebruiken.

    ReplyDelete
  12. Inderdaad Annemarie, als je het kaft van het boek ziet kan ik me voorstellen dat je helemaal enthousiast bent geworden van de leuke patroontjes die erop staan. Ik ook dus daarom doe ik graag mee.
    Groetjes, Monique

    ReplyDelete
  13. Yes, I am in :-)
    I want to crochet during the next holiday trip and have no book like this yet...
    Viele Grüße
    Kerstin

    ReplyDelete
  14. Oh, wat leuk! Ik ga de wasbeer als eerste maken! Geweldig!

    ReplyDelete
  15. Dat ziet er weer een leuk en inspirerend boekje uit. Vooral die wolf vind ik leuk ! Het zou ideaal zijn om in mijn volgende weekje vrij mee aan de slag te gaan.

    ReplyDelete
  16. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  17. Wat een leuk boekje. Ik zou hier graag wat uit maken voor mijn nichtje.

    ReplyDelete
  18. Wat een gave boek , lijkt me leuk om iets te maken voor mijn Kids ,
    Ik waag ook een kansje Groetjes

    ReplyDelete
  19. Jiehaa!! Ik hoopte al op dit leuke boekje na je berichtje van gisteren. Je snapt, ik doe dus heel graag mee!
    Ik heb laatst een pop gemaakt voor mijn dochtertje uit haar andere boek. Zo leuk met alle accessoires en kleertjes erbij.

    ReplyDelete
  20. Wat een leuke patroontjes! Stuk voor stuk heerlijke knuffeldieren.
    Leuk dat je één mag weggeven!

    ReplyDelete
  21. was für ein nettes Buch.Sind bestimmt schöne Objekte darin und die Weihnachtszeit steht ja auch mehr oder weniger vor der Tür. Also versuche ich doch auch mein Glück.
    herzlichst AnnA

    ReplyDelete
  22. Oh wat leuk. Deze staat nog op mijn verlanglijstje voor de kreadoe. Ik doe graag mee.

    ReplyDelete
  23. Hallo, ik doe graag mee want dit lijkt me een heel leuk boekje.

    ReplyDelete
  24. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  25. Ik doe mee! Ik vond haar eerste boekje ook al zo geweldig.

    Duimen maar!

    ReplyDelete
  26. Wat een leuk boekje ik doe ook graag mee. Wie weet.

    ReplyDelete
  27. Wie niet waagt, die niet wint..................

    ReplyDelete
  28. Ja, ik doe mee! De kaft lijkt heel veelbelovend...

    ReplyDelete
  29. Het lijkt me zo'n leuk boek, een wie wil er nou niet winnen. Daarom waag ik maar een kansje.

    ReplyDelete
  30. Hallo , wat een leuke give away. Ik heb al heel veel knuffels gehaakt maar dit boekje h eb ik nog niet . daarom doe ik zeker graag mee.
    Groetjes
    Doortje

    ReplyDelete
  31. Heel mooi boek weer, zou ik graag winnen. Leuk dat je deze give-away voor ons doet.

    ReplyDelete
  32. Hallo , wat een leuke give away. Ik heb al heel veel knuffels gehaakt maar dit boekje h eb ik nog niet . daarom doe ik zeker graag mee.
    Groetjes
    Doortje

    ReplyDelete
  33. das een hele leuke geef weg!!
    waag dan ook graag een kansje!
    groetjes marian b

    ReplyDelete
  34. Hoi AnneMarie, wat een leuk boek! Omdat ik denk dat ik in de toekomst Oma ga worden, doe ik graag mee aan deze giveaway. Groetjes Marie

    ReplyDelete
  35. Oh dat is een leuke kans, want het boek staat al op mijn verlanglijstje. Ik heb genoten van haar eerste boek, dus dat beloofd allegoeds voor deze. Groetjes, Barbara

    ReplyDelete
  36. Wat een leuk boek. Graag doe ik mee. Liefs van haakdiva

    ReplyDelete
  37. Count me in!
    Those crocheted animals look sooooo cute!

    ReplyDelete
  38. O wat een leuke diertjes. Ik doe zeker mee.

    ReplyDelete
  39. Ik doe zeker mee, wat een leuk boekje.

    Liesbeth

    ReplyDelete
  40. A wonderful book. Would love to take part in the giveaway :)

    ReplyDelete
  41. Oh, they are looking sooo cute! Thank you for introducing this book, I'll check it out anyway!

    Cheers!
    Katherina

    ReplyDelete
  42. Lijkt me een superleuk boek ik zie diertjes staan waar ik nu al verliefd op ben dus ik waag een kansje. Groetjes Jolanda

    ReplyDelete
  43. Al zo genoten van het andere boek....mijn gehaakte pop! Dus waag graag een gokje om ook met dit boek aan de slag te kunnen gaan!

    ReplyDelete
  44. Al zo genoten van het andere boek....mijn gehaakte pop! Dus waag graag een gokje om ook met dit boek aan de slag te kunnen gaan!

    ReplyDelete
  45. Ben dol op het haken van knuffels!! Zie al leuke knuffels die ik kan haken voor kleine kinderhandjes in de decembermaand. De reactie van die kleintjes is vaak onbetaalbaar! Waag dus graag een kans. Volger ben ik al heeeeeel lang.
    Fijn weekend!

    ReplyDelete
  46. Wat een leuk boekje! Volger ben ik al, ik doe mee :) Groetjes!

    ReplyDelete
  47. Waag ook graag een gokje! Lijkt me een erg leuk boekje!
    Fijne zondag!

    Groetjes Nienke

    ReplyDelete
  48. Lovely giveaway!! I love your blog and have been a follower for a while. I love amirigumi.....thanks for the generous opportunity, Pati x

    ReplyDelete
  49. Wat een super leuk boek
    Doe graag mee

    ReplyDelete
  50. Wat een leuke patronen! Die zou ik heel graag willen winnen dus ik doe graag mee. Groetjes Geertruida

    ReplyDelete
  51. Wat zou ik die graag willen winnen!

    Fijne zondag, de handwerkmiep.

    ReplyDelete
  52. Ik doe héél graag mee voor dit boek! 't Is even geleden dat ik knuffels haakte, maar hier staan er precies wel vele leuke in!!

    ReplyDelete
  53. Cute book! I love the pig in the bowtie.
    I have been reading your blog for a while, and have posted on your link ups occasionally, however I don't see any 'Follow Me' button?
    Have a great day!
    Jenn

    ReplyDelete
  54. I am in! What a great giveaway! Deebriese@yahoo.com

    ReplyDelete
  55. I am in! What a great giveaway! Deebriese@yahoo.com

    ReplyDelete
  56. Weer een prachtig boek! Ik doe graag mee.

    ReplyDelete
  57. Wauw... Meedoen? Tuurlijk waag ik een kansje. Heb al gezien dat er eenleuke eland in staat! Keep my fingers crossed!

    ReplyDelete
  58. Ja hoor, ik kom graag in aanmerking! Dan kan ik voor alle drie mijn kindjes een mooie knuffel gaan haken!

    ReplyDelete
  59. Dat ziet er echt een mooi boek uit! Er zijn weer heel wat kleine kindjes op komst in onze familie- en vriendenkring, en wat is er leuker dan een zelfgemaakt kadootje... ik doe dus ook graag mee!

    ReplyDelete
  60. Leuk!! Ik heb al een paar keer met het boek in handen gestaan, ik doe graag mee.
    Groetjes, Marijke

    ReplyDelete
  61. Leuk. Ik ben wel toe aan een nieuwe haakproject. Ik doe mee.

    ReplyDelete
  62. Wat een gave give away! Ik waag heel graag een kansje! Fijne avond alvast. Liefs, Lotte

    ReplyDelete
  63. Je hebt helemaal gelijk. Als ik dit leuke boek ziet, dan wil ik meteen aan de slag met het rendier. Echt een gave cadeautje. Ik waag graag een kansje.

    Fijne dag, Margaret

    ReplyDelete
  64. Gave giveaway! Ik heb 'mijn gehaakte pop' al en zou heel graag een kans maken op dit boek. Dankjewel dat je weer een giveaway organiseert!
    Groetjes,
    Sandra

    ReplyDelete
  65. Ik doe zeker mee! Superleuk boek geef je weg!

    ReplyDelete
  66. I'd love to win! I follow your blog with feedly :)

    ReplyDelete
  67. Oh wat een leuk boek zeg. Die eland <3 Ik doe graag mee

    ReplyDelete
  68. Ohhh Annemarie wat doe je me aan!!! Vd week het boek mijn gehaakte pop gezien en verkocht.... Nu zie ik deze en weer helemaal verkocht en verliefd!!!! Ik mag nu even geen boek kopen dus ik duim, hoop en wens dat ik hem mag winnen!!

    ReplyDelete
  69. 'Mijn gehaakte pop' heb ik al en daar ben ik erg enthousiast over, dus ben ik erg benieuwd naar dit boek. Ik doe daarom graag mee aan deze give-away.

    ReplyDelete
  70. Jaaaaaaa weer een give away.

    De laatste knuffel die ik gehaakt heb is een spiderman die ik zelf verzonnen heb (helaas patroon niet uitgeschreven ).

    Nu lijkt het mij heerlijk om alle knuffels proberen te maken, dan heb ik weer heel veel kinderen cadeaus.

    ReplyDelete
  71. Wat een lieve beestjes! Het lijkt me een geweldig leuk boek. Ik waag graag een gokje.

    Liefs Sanne

    ReplyDelete
  72. Jazeker! Ik doe heel erg graag mee! :) Ik volg je blog al een tijd via Bloglovin'

    Liefs Inge

    ReplyDelete
  73. Amazing giveaway,so cute!May I join too?

    ReplyDelete
  74. Al zoveel reacties! Maar ik waag toch een gokje want ik zie een paar dieren waar ik nu al verliefd op ben. En nu ik al wat kleinere amigurumiprojectjes heb gemaakt, durf ik wel wat groters aan... Superleuk!

    ReplyDelete
  75. Wat n gave give away en mega gaaf boek...in love with the fox...ik waag ook graag n gokje op dit boek.😊

    Grtzzzz Angeline

    ReplyDelete
  76. Wat n gave give away en mega gaaf boek...in love with the fox...ik waag ook graag n gokje op dit boek.😊

    Grtzzzz Angeline

    ReplyDelete
  77. Superleuk boek 😊
    Ik doe graag mee

    ReplyDelete
  78. Dit lijkt me inderdaad een heel leuk boekje... zou zo wel weten waaraan ik wil beginnen... of toch niet... want eigenlijk zijn ze allemaal heel leuk... Ik waag dus ook mijn kans... wie weet ???
    grtjs Rita

    ReplyDelete
  79. Leuk boekje, waarin vast wel iets leuks staat om ons baby neefje of nichtje te verwelkomen.

    ReplyDelete
  80. Count me in, I would love to win :-)

    ReplyDelete
  81. Count me in, I would love to win :-)

    ReplyDelete
  82. Dat boek zou ik heel graag winnen, ik doe mee!

    ReplyDelete
  83. Ik waag een gokje voor mij zelf en acht andere creameisjes( allemaal oma ,of overgrootmoeder).
    Leuke knuffel om te haken voor de klein of achterkleinklnd.

    ReplyDelete
  84. Wat leuk! Bedankt voor deze gave actie!
    Ik doe graag mee!
    groetjes
    Diana

    ReplyDelete
  85. Ik wil graag een n kansje wagen.

    ReplyDelete
  86. Weer een leuke actie van je, waar ik mij graag voor aanmeld. Amiguri patronen, daar heb je er nooit genoeg van.

    ReplyDelete
  87. Lijkt me een heel leuk boekje toe

    ReplyDelete
  88. Ze lijken me allemaal zo leuk. Ik doe dus graag mee!

    ReplyDelete
  89. Hoi Annemarie, ik volg je nog niet zo lang maar vind het hartstikke leuk, en het boek met de leuke knuffels vind ik geweldig, dus wie weet ben ik de gelukkige.

    ReplyDelete
  90. Ja natuurlijk waag ik ook graag een kansje!

    ReplyDelete
  91. wat een schattige beestjes met kleertjes in dit boek.. ik waag ook een gokje!!!
    dankjewel annemarie dat je steeds maar weer leuke giveaway's hebt!!

    ReplyDelete
  92. Wat een leuke give away! Ik doe heel graag mee! Wie weet heb ik nú een beetje geluk;-)
    Groetjes Janneke

    ReplyDelete
  93. Natuurlijk doen we mee, zo'n gaaf boek!

    ReplyDelete
  94. Ik doe graag mee hoor!! Lijkt me een superleuk boek!
    Groetjes Renate

    ReplyDelete
  95. Beautiful book, makes my fingers itch for my crochet hook!

    ReplyDelete
  96. Wat een leuk boekje! Natuurlijk zou ik dit graag willen winnen om zo mijn collectie haaksels nog verder te kunnen uitbreiden. Dus ja! Ik doe graag mee :-)
    Groetjes en veel haakplezier
    monica

    ReplyDelete
  97. Ja ik ga het ook proberen...Lijkt me echt een leuk boekje.
    groetjes Asmara

    ReplyDelete
  98. ik ben helemaal hooked, als ik win ga ik eerst de wolf maken.

    ReplyDelete
  99. Wow, die is gaaf! Die wil ik héél graag winnen!!

    ReplyDelete
  100. Wow wat leuk!!! Een blog heb ik zelf niet,
    maar lees wel al je berichtjes! Zo leuk altijd weer!
    Ga zo door.... ook ik waag graag een kansje!
    Groetjes Conny

    ReplyDelete
  101. Super! Heel graag maak ik kans! Kijk er al naar uit om ze te kunnen haken! Kraamcadeautjes!
    Volg via mail en FB.

    ReplyDelete
  102. Ik doe mee ! Ik haak supergraag en kijk ook vaak naar uw voorbeelden om dan zelf te haken. Zou super zijn als ik dat kon winnen !

    ReplyDelete
  103. Wat een lief konijntje. Aan deze actie wil ik heel graag meedoen.

    ReplyDelete
  104. Wat een lief konijntje. Aan deze actie wil ik heel graag meedoen.

    ReplyDelete
  105. Wat een leuke give away. De knuffels zijn echt super schattig en zou graag met de patroontjes aan de slag gaan dus waag een kansje.

    ReplyDelete
  106. Ein bunter SPASS! Würde mich sehr freuen. Liebe Grüße, Marie
    www.schautmal.de

    ReplyDelete
  107. Ik zou het geweldig vinden om dit boekje te winnen,

    ReplyDelete
  108. Hallo naamgenoot zou graag mee doen aan de give a way lijkt me een leuk boek

    ReplyDelete
  109. Wat een leuk boekje! Ik doe graag mee.

    ReplyDelete
  110. Een gaaf boek. Heb hem gisteren even door mogen bladeren. Zou een gat in de lucht springen als ik deze win!

    ReplyDelete
  111. Een gaaf boek. Heb hem gisteren even door mogen bladeren. Zou een gat in de lucht springen als ik deze win!

    ReplyDelete
  112. Ik ben nieuw in blogland maar heb al langer een fbpagina. Dit boek had ik graag toegevoegd aan mijn bib. Het ziet er alleszins heel leuk uit.

    ReplyDelete
  113. Dat lijkt me een super leuk boek , ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  114. Wat een gave give awau.
    wil graag meedoen. ben verslaafd aan knuffels haken
    ga druk duimen wie weet

    ReplyDelete
  115. Ik doe graag mee! Als ik win kan ik twee mensen heel blij maken: mijn mams die net een nieuwe heup heeft gekregen en dus niet heel veel kan & mezelf :-) Altijd leuk om zoiets te kunnen delen!

    ReplyDelete
  116. Dat lijkt me een ontzettend leuk boek! Ik doe graag mee (als het nog kan). Succes iedereen!

    ReplyDelete
  117. Ojeeeeeee...hoop dat ik nog op tijd ben!
    Lijkt me een super leuk boek en ik zou weer veel kinderen blij kunnen maken met een gehaakte knuffel dus ik waag een kansje ;-)

    ReplyDelete
  118. Ikke wil ook meedoen. ...zoooo leuk !!!
    Succes aan allen !!!

    ReplyDelete
  119. Ikke wil ook meedoen. ...zoooo leuk !!!
    Succes aan allen !!!

    ReplyDelete
  120. Dat varken in pak, I love it! Ik doe graag mee.

    ReplyDelete
  121. Fantastic book! I follow your blog, and love your creativity!

    ReplyDelete
  122. Wat een mooie patroontjes!ik wil graag mee doen als het nog kan .
    Groetjes Geertje

    ReplyDelete