Monday, October 26, 2015

Flowers





















En natuurlijk heb ik deze week zelf ook nog bloemen gehaakt voor het Nationaal Ouderenfonds (lees er hier meer over). In totaal heb ik er 170. Een heel leuk klusje, en nu ik weet dat ze goed terecht komen is het eigenlijk nog leuker. Als je zelf nog bloemen in wilt leveren dan kan dat bij de stand van Wolplein op de KreaDoe. Stuur je de bloemen per post (klik hier voor het adres) dan moeten ze 29 oktober a.s. ontvangen zijn bij het Ouderenfonds. Inleveren op de KreaDoe kan alle dagen zolang de KreaDoe duurt, dus ook nog na de 29e. Patroontjes van bloemen vind je onder andere hier en hier. Wil je nog meer bloemenpatroontjes zien? Klik dan hier om mijn gratis ebook met bloemenpatroontjes te downloaden. Veel plezier ermee!

And ofcourse I crocheted some flowers myself for the Nationaal Ouderenfonds this week (read more about it here). In total I made 170 flowers. I loved making them, especially now that they are for charity. If you would like to send in flowers you can still do so. You can hand them in at Wolplein at the KreaDoe Craft Fair. If you send them by mail (click here for the address) they need to be at the Nationaal Ouderenfonds office at the 29th a the latest. If you hand them in at the KreaDoe you can do so even after the 29th. You can find flower patterns here and hereDo you want to see more flower patterns? Click here to download my free flower patterns ebook at LoveCrafts. 

9 comments:

  1. Great idea and like your flowers :-)
    Have a lovely week.

    ReplyDelete
  2. These are sooooo pretty! I love them!

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Hihi, sorry, ik zat even op het account van mijn man... Maar bij deze maar even een reactie onder mijn eigen naam:
    Wow 170! Ze zien er prachtig uit! Daar zullen ze blij mee zijn!

    ReplyDelete
  5. Wat een vlijt en wat een leuk zicht zo een mandje met kleurige bloemetjes
    gr Emma

    ReplyDelete
  6. Olá amiga, adorei a postagem, parabéns, sempre delicada, já estou te seguindo há algum tempo, adoro passar por aqui, visite meu blog também, beijokas
    Visite meu blog - Tita Carré - Crochet

    ReplyDelete
  7. Mooi doel! Had omtrent goede doelen een vraagje. Vorig jaar had je een inzamelactie voor Roemenië. Maar de inzameltijd was toen voor mij te kort om een mooie bijdrage te leveren. Je gaf toen aan dat je in 2015 de actie wellicht zou herhalen. Weet je al of er dit jaar rond kerst een inzameling komt? Als dat zo is ga ik wat leuke dingen verzamelen, heb nog wat dekentjes die ik daarvoor klaar heb, of nog even kan afronden. Mocht je dit jaar geen inzameling houden, maar een tip hebben voor een ander goed doel dan hoor ik het graag,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoi Arianne, ja! Die actie ga ik dit jaar inderdaad weer doen. Ook weer voor hetzelfde doel, dus als je iets hebt dan is het van harte welkom. Ik zal er binnenkort een blogberichtje over schrijven want eerdere jaren was dat inderdaad te laat. Leuk dat je er naar vraagt! Groetjes, Annemarie

      Delete