Sunday, September 13, 2015

KreaDoe - Win kaartjes!



























Wil jij dit jaar helemaal voor niks naar de KreaDoe? Ik geef vijf kaartjes weg aan vijf bezoekers van mijn blog. Met zo'n kaartje kun je van 28 oktober tot 1 november een dagje gratis naar de KreaDoe. Er is dit jaar natuurlijk weer van alles te beleven. Zo is er weer een Haakplein, kun je Claire van ByClaire ontmoeten (en heel veel andere bekende hakers en haaksters) en dit jaar kun je helpen met het maken van het Aanhaak Schilderij. Meer informatie over de KreaDoe vind je hier op de website. Voor de laatste nieuwtjes is het altijd handig om de Facebook-pagina van de KreaDoe te liken.
Vind je het leuk om een gratis toegangskaartje te winnen? Laat dan hieronder een reactie achter. Je kunt ook meedoen op mijn Facebook-pagina. De winnaars (die ik kies uit de deelnemers hier op mijn blog en op mijn Facebook-pagina) maak ik dinsdagavond bekend. Heel veel succes!

Do you want to visit the KreaDoe Craft Fair for free? I'm giving away five free tickets to five visitors of my blog. With this free ticket you get a day of free entrance at the KreaDoe from 28 October until the 1st of November. There is a lot to see and do at the KreaDoe this year. Ofcourse there is a Haakplein, you can meet Claire from ByClaire (and a lot of other famous crocheters as well) and this year you can help to make the Aanhaak Schilderij. You can find all information you need at the website of the KreaDoe (click here) and to get the latest updates it's always best to follow the facebook-page of the KreaDoe (click here).
So do you want to win a free ticket to this lovely event? Then leave a comment below. You can also enter the competition on my Facebook-account. I'll announce the winners on Tuesday evening (I'll choose winners from my blog and Facebook-page). Good luck!

100 comments:

  1. Wat leuk! Ik doe graag mee! Groetjes, Arzu

    ReplyDelete
  2. Dat is leuk, ik wil wel gaan. groetjes Liesbeth

    ReplyDelete
  3. Lijkt me super, ik doe graag mee. Groetjes, Mariette

    ReplyDelete
  4. Lijkt me super, ik doe graag mee. Groetjes, Mariette

    ReplyDelete
  5. Kan niet wachten om weer allerlei inspiratie op te doen! Doe dus graag mee.

    ReplyDelete
  6. Ik ben één keer eerder op de Kreadoe geweest, en ik zou het super vinden om dit jaar weer te gaan. Ik doe mee! Groetjes Inge

    ReplyDelete
  7. Oh wat leuk, ik doe graag mee. Groetjes, Minet

    ReplyDelete
  8. Leuk, ik doe graag mee. Vorig jaar kon ik helaas niet gaan.
    Groetjes, Monique

    ReplyDelete
  9. Wat een goed idee om met alle bezoekers een schilderij te haken om aandacht te vragen voor de plastic soep. Ik waag graag een kansje voor een kaartje. Lekker creatieve ideeën op doen en ook een blokje haken voor dit goede doel.

    Fijne zondag, margaret

    ReplyDelete
  10. Wat lijkt me dat leuk om dit jaar weer heen te gaan! Vorig jaar was ik net bevallen dus kon ik niet heen. Zou graag met mijn moeder heen gaan!

    ReplyDelete
  11. Altijd leuk de Kreadoe, ik doe mee. Gr. Alice

    ReplyDelete
  12. Dat lijkt me leuk. Ik ging vaak met mijn moeder en dan genoten we samen van zo'n dag. Nu zij er niet meer is ga ik vragen of mijn dochter mee wil. Dan zetten we de traditie voort en in gedachten is mijn mama er natuurlijk gewoon bij!

    ReplyDelete
  13. Ik heb juist aan mijn moeder gevraagd of ze mee gaat naar de Kreadoe dag, een gratis kaartje winnen is altijd leuk, ik doe mee:)

    ReplyDelete
  14. Ik doe graag mijn naam in de hoge hoed!

    ReplyDelete
  15. De tijd gaat snel ik kan bijna niet wachten weer nieuwe inspiratie op te doen op de KreaDoe. Altijd weer leuk die en gene lijf te ontmoeten. Ik waag een kansje kreatievieve groet Trudy

    ReplyDelete
  16. Het is al wel 20 jaar geleden dat ik bij de Kreadoe geweest ben. Destijds woonde ik vlakbij. Daarna is het er helaas nooit meer van gekomen. Een kaartje winnen zou wel heel erg leuk zijn, dan ga ik wél!

    ReplyDelete
  17. Dat zou een hele verrassing zijn als ik die kaartjes zou winnen. Niet alleen voor mij maar ook voor mijn schoonzusje. Daar ging ik eerder ook wel met haar naar toe. Maar de laatste keer is vast wel 15 jaar geleden.
    groet, Wiepkje

    ReplyDelete
  18. Wat leuk!!! Ook ik doe graag mee!!! Zou leuk zijn om weer een keer te gaan.

    ReplyDelete
  19. Het schijnt een feestje te worden, dus ik waag een gokje!
    greetzz MG

    ReplyDelete
  20. Kreadoe is altijd leuk en met een gewonnen kaartje wordt het alleen maar nog leuker! Ik doe graag mee.

    ReplyDelete
  21. Leuk,leuk. Misschien krijg ik dan mijn man zo gek om mee te gaan als mijn kaartje gratis is :)

    ReplyDelete
  22. Ja gezellig met m'n vriendin Haakspiratie op doen en lekker bij alle wolletjes voelen, wegdromen en natuurlijk kopen.....

    ReplyDelete
  23. Nog nooit geweest, zou graag in aanmerking komen. Studie ligt even stil, zou nu dus tijd kunnen/mogen maken om voor mezelf iets leuks te gaan doen.

    ReplyDelete
  24. Nog nooit geweest, zou graag in aanmerking komen. Studie ligt even stil, zou nu dus tijd kunnen/mogen maken om voor mezelf iets leuks te gaan doen.

    ReplyDelete
  25. Ik zou er graag heen gaan. Ben er nog nooit geweest!!
    Groetjes Nienke

    ReplyDelete
  26. Ik zou er graag heen gaan. Ben er nog nooit geweest!!
    Groetjes Nienke

    ReplyDelete
  27. Lijkt me hartstikke leuk! Ik maak graag kans.

    ReplyDelete
  28. Wat leuk, ik doe graag mee. Ik probeer de laatste tijd steeds meer nieuwe dingen dus leuk om mijn horizon te verbreden.

    ReplyDelete
  29. Ik doe ook graag mee. Lijkt me heerlijk, even een creatief dagje om op te laden tussen alle mantelzorg activiteiten van gezin en familie door!

    ReplyDelete
  30. de crea doe!!!
    dat lijkt me hartstikke leuk.
    waag graag een kansje!
    groetjes marian

    ReplyDelete
  31. Ik ben er nog nooit geweest en het lijkt me echt geweldig om een keer mee te maken, zeker nu ik het haken weer opgepakt heb en het weven op een inkle loom én ply-split-braiding ontdekt heb. Groet Marloes

    ReplyDelete
  32. Lijkt mij super leuk om een kaartje te winnen voor de KreaDoe. Ik ben er nog nooit geweest, omdat het voor mij wel een stukje rijden is. Maar ik zou dit jaar toch wel is héél graag gaan kijken. En dan is zo een gratis kaartje zeker welkom.

    ReplyDelete
  33. Hallo! Ik had al afgesproken om met mijn moeder en een vriendin te gaan. De datum staat al gepland in mijn agenda. Een gratis kaartje is dus zeker welkom!

    Groeten van Juffrouw Mier

    ReplyDelete
  34. Ik ga samen met mijn tante naar de Kreadoe, dus het zou super leuk zijn als het kaartje gratis is :)

    ReplyDelete
  35. Nog nooit geweest maar zou er wel eens naar toe willen, wie weet wat ik allemaal wel niet mis anders :).
    Lijkt me heel inspiratievol.

    Groetjes,
    Wilma

    ReplyDelete
  36. Ja ik zou heel graag gaan dit jaar! Dus het kaartje is heel welkom!

    ReplyDelete
  37. Ik doe heel graag mee, heerlijk om naar de Kreadoe te gaan!

    ReplyDelete
  38. Sinds mijn man een aantal jaren geleden een groot ongeluk kreeg, precies toen ik naar Kreadoe zou gaan, is het er niet meer van gekomen. Dit jaar wil ik het zo regelen dat ik wel kan gaan een vrijkaartje zou dan meer dan welkom zijn.

    ReplyDelete
  39. Nog nooit geweest, lijkt me leuk!

    ReplyDelete
  40. Ik ga, maar een vrijkaartje zou leuk zijn!

    ReplyDelete
  41. Lijkt me erg leuk om te bezoeken!
    Ik doe graag mee.

    ReplyDelete
  42. Dat is een leuke beurs die zou ik heel graag met mijn zoon van 11 of dochter van 7 bezoeken. Dan komen we vast met leuke ideetjes thuis om tijdens de herfst of winter te gaan doen, aan de keukentafel met een pot thee en heel veel koekjes.

    ReplyDelete
  43. Leuk! Lijkt me super, lekker dagje slenteren en ideeën op doen!

    ReplyDelete
  44. Wil er altijd nog een keer heen. Nooit van gekomen, maar met een vrijkaartjes ga ik het zeker doen! Mirjam S

    ReplyDelete
  45. Wauw, ik doe graag mee! De kreadoe is altijd een heerlijk dagje uit!

    ReplyDelete
  46. Deze crea-bea moet toch echt een keer naar de kreadoe! Ik ga duimen.

    ReplyDelete
  47. Leuk hoor, ik loot graag mee. Lekker een dagje creatief uit :-)

    ReplyDelete
  48. Ik wil ook graag mee doen met deze actie! Wil zo graag daar een keertje naar toe
    en iedere keer komt het er gewoon niet van misschien dit jaar wel!

    ReplyDelete
  49. Lijkt me héél leuk om een keer te gaan!
    Ik doe graag mee!!

    ReplyDelete
  50. Ik wil wel heel graag meedoen; alleen het treinkaartje kopen is nog wel haalbaar en dan kan ik mooi mijn eigen verjaardagscadeautje kopen :-D

    ReplyDelete
  51. Tja, waarom zou ik net diegene zijn die een kaartje zou winnen....gewoon 8mdat het kan :) en het natuurlijk leuk is om andere mede creatievelingen te ontmoeten.... dus bij deze doe ik graag mee...

    ReplyDelete
  52. Wat leuk, ik doe graag mee, ben dan toevallig in Nederland.

    Groetjes,

    Mariska
    Handmadejolie

    ReplyDelete
  53. Wat een leuk idee. Ik zou dit jaar niet gaan maar als ik een kaartje zou winnen doe ik dat wel.
    Groetjes Marja

    ReplyDelete
  54. Lijkt me leuk! Ben er nog nooit geweest, dus het zou een perfecte kennismaking zijn.
    Groetjes Leandra

    ReplyDelete
  55. Wat een super kans & ik doe graag mee!
    Wil al zo lang naar de KreaDoe, maar her komt er niet van.
    Groetjes, Danielle

    ReplyDelete
  56. Jaaa! Ik doe graag mee! Wil er met een vriendin heen! Lijkt me leuk!!!!!!
    Groetjes!!

    ReplyDelete
  57. Voor mijn lieve dochter Madelief, fröbelkoningin :-)! Ze vraagt al een paar jaar of we er naar toe kunnen gaan!

    ReplyDelete
  58. Ik doe heel graag mee, ik wil graag met wat collega,s naar de beurs.

    ReplyDelete
  59. Altijd weer gezellig. En je doet er weer zóóveel nieuwe ideeen op!

    ReplyDelete
  60. Nou Annemarie, dat lijkt me heel leuk. Ik gun mezelf weinig tijd voor een dagje uit, ik werk vanuit huis en heb nog zes kinderen thuis wonen, dus misschien moet ik mezelf zoiets ook eens gunnen. Leuk, ideeen opdoen en ik haak elke dag wel even ter ontspanning. Ik ben benieuwd.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hallo Corine, je hebt gewonnen! Stuur je me even een mailtje? Dan kan ik je de toegangskaart toesturen. Groetjes, Annemarie

      Delete
  61. Ja wat een leuk idee, ik ben er nog nooit geweest. Ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  62. Wat lijkt me dat leuk om te winnen. Ik zou er graag met mijn moeder naartoe willen want zij is net zo'n handwerkfanaat als ik. Ik ga duimen voor het kaartje. Leuke actie!!! :-)

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    ReplyDelete
  63. Ieder jaar probeer ik er weer heen te gaan maar is nog steeds niet gelukt.
    Dit jaar moet het lukken. Het zou dan ook leuk zijn een kaartje te winnen.

    Groetjes,
    Annette

    ReplyDelete
  64. Leuk! Ik doe graag mee. Vorig jaar ben ik niet geweest, maar het jaar daarvoor wel samen met een vriendin en het jaar daarvoor met mijn vier kinderen. Het waren een erg gezellige dagen en dat zou ik graag nog een keer meemaken.

    Hartelijke groet,
    Evita

    ReplyDelete
  65. Ik zou heel graag mee willen doen!! Zou echt supeer gaaf zijn om daar heen te gaan.
    Ik ben op men 14e gaan bloggen en heb me blog nu een halfjaar ik zou graag wat inspriratie willen opdoen!
    Ik wacht met spanning op de uitslag!
    Liefs Louise

    ReplyDelete
  66. Ik doe hier ook graag aan mee!! Ben er nog nooit geweest dus .....doe je mij er een groot plezier mee!!

    ReplyDelete
  67. Natuurlijk doe ik mee niet geschoten is altijd mis

    ReplyDelete
  68. Ik ben al een aantal jaren niet meer geweest dus doe graag mee!

    ReplyDelete
  69. hey, da doe ik toch graag mee!
    Lijkt me luek, om een kaartje te winnen, mijn zuster woont bij utrecht, dan kunnen wij zamen gaan en ik heb vakantie in nederland...

    Groetjes uit Leipzig

    ReplyDelete
  70. dat zou heeeel leuk zijn, maken we er een gezellige zussendag van daar in Utrecht!!

    ReplyDelete
  71. Dat wil ik wel! Dus ik doe graag mee.

    ReplyDelete
  72. Dag, dag, nou dat lijkt me heel leuk om daar heen te gaan!
    Ik doe dus graag mee.

    ReplyDelete
  73. Ik ben er nog nooit geweest. Met een gratis kaartje natuurlijk super aantrekkelijk!
    Fijne dag, groetjes Thea

    ReplyDelete
  74. ik doe natuurlijk graag mee! Vorig jaar was het zo gezellig met Dendennis en Christel Krukkert. ik hoop dit jaar ook wat leuke haaksters te ontmoeten (haaksters van IG bijvoorbeeld). en jou natuurlijk! groetjes Esther (esther_vog op IG)

    ReplyDelete
  75. Tuurlijk wil ik graag kans maken. Ben echt nog nooit op de Krea-doe geweest, alleen de beurs in Rijswijk vroeger. Nu haak ik ipv kaarten maken, dus wil wel graag naar de Krea-doe.

    ReplyDelete
  76. Ik doe mee! Ik wil er heel graag heen... ben er nog niet eerder geweest.

    Groetjes, Marjan

    ReplyDelete
  77. Graag! Ik wil er dit jaar eindelijk ook een keertje naar toe!

    ReplyDelete
  78. Ik waag ook een kansje, zou het echt heel leuk vinden om er naar toe te gaan.

    ReplyDelete
  79. Wouw, ik doe graag mee, ben er nog nooit geweest. Ik zou dolgraag met mijn creatieve vriendin gaan.

    ReplyDelete
  80. Ik zou heel graag kaartjes winnen! Eindelijk kan ik me er een keer voor vrijmaken. Ik heb er nu al zin in!

    ReplyDelete
  81. Ik zou heel graag kaartjes winnen! Eindelijk kan ik me er een keer voor vrijmaken. Ik heb er nu al zin in!

    ReplyDelete
  82. Ook ik zou graag die kaartjes willen winnen. Dan ga ik met mijn schoonzus die nog meer krea is dan ik.

    ReplyDelete
  83. wat een super leuke actie ! ik doe heel graag mee :-)

    ReplyDelete
  84. O wat n leuke aktie!
    Ik doe graag mee. Groeten van Astrid

    ReplyDelete
  85. Oei op de valreep misschien.......vorig jaar voor het eerst geweest ZO GAAF.... en nu een kansje wagen voor deze heerlijke gezellige crea dag winnen. Ik probeer een gok ;-)))

    ReplyDelete
  86. Ik waag ook een kansje, ik zou graag samen met mijn dochter naar Krea-doe gaan. :)

    ReplyDelete
  87. Ben ik te laat? Ik doe namelijk heel graaaaag mee, gezellig dagje krea-doe-en!

    ReplyDelete
  88. Ik wil heel graag meeloten en dan een dagje krea-doe-en met mijn dochter

    ReplyDelete
  89. Ik hoop dat ik nog mee kan doen. Vorig jaar kon ik niet door omstandigheden maar ik zou dit jaar er erg graag naar toe willen

    ReplyDelete
  90. Ik hoop dat je bedoeld dat je de kaartjes de dinsdag voor de crea doe verloot. Mijn vriendin en ik zijn sinds de winter aan de crea doe. We maken van alles en willen graag op de crea doe kjjken of we onze hobby kunnen uitbreiden en leuke ideeën op kunnen doen. Dus heel graag doen we nog mee😊

    ReplyDelete