Monday, June 9, 2014

Crochet Pillow



Als je me op Facebook volgt (klik hier) dan heb je misschien al wel gezien waar ik de afgelopen dagen mee bezig ben geweest. Dit kussen maakte ik van katoen die ik al een tijd had liggen en wat ideaal was voor dit vrolijke kussen. Ik heb het patroon uitgeschreven, dat was bijna nog meer werk dan het kussen zelf maken. Ik wilde er namelijk een patroon van maken wat je zo aan kunt passen dat het voor elk formaat rond kussen geschikt is. Dat is gelukt en je vindt het patroontje (en meer foto's) hier. Ik haakte het kussen met Phildar Phil Coton 3 en een haaknaald 3mm.

Maar nu... is het tijd voor de winnaar van de giveaway! Het haakpatroon van de prachtige tulpen is gewonnen door...

Ien Buijs

Als je mij een mailtje stuurt komt het patroon zo gauw mogelijk naar je toe, Ien! Niet gewonnen? Je kunt altijd nog in de Etsy-winkel van Sol terecht. Een hele fijne week toegewenst allemaal.
p.s. dit patroon is nu te vinden in dit geweldige boek.

If you follow me on Facebook (click here) then you might have seen what I've been working on the past few days. I made this pillow from cotton that I had in my drawer for a long time and it was perfect for making this happy pillow. I wrote the pattern down, which was almost more work then making the pillow itself. That's because I wanted to make it a pattern that can be adjusted to any size so you can use any round pillow you like. I managed to do that and you can find the pattern (and more pictures) here. I crocheted this pillow with Phildar Phil Coton 3 and a crochet hook size 3mm.

But now... it's time for the winner of the giveaway! The crochet pattern of the lovely tulips is for...

Ien Buijs

If you send me an email you'll receive the pattern as soon as possible, Ien! If you didn't win you can get the pattern in the Etsy-shop of Sol. Have a lovely week everyone!
p.s this pattern is now available in this lovely book.

6 comments:

  1. Ien, gefeliciteerd! Annemarie, leuk en vrolijk kussen. Ik heb inmiddels een poef om te omhaken, maar nog geen garen en patroon...

    ReplyDelete
  2. Wonderful!!!
    Happy week,greeting.

    ReplyDelete
  3. Jaaa! Wat leuk! Blij! Dank! :-)
    Ik ga je mailen.

    ReplyDelete
  4. Sehr sehr hübsch, tolle Farben......

    Dir eine schöne Woche.....

    ReplyDelete
  5. Ce que vous faites est vraiment très beau et inspirant! Jolies photographies! Bravo!!

    ReplyDelete