Sunday, November 24, 2013

Help

























We kennen het allemaal: je bent met een project bezig, je bent een heel eind op weg en... het garen is op. Heel erg vervelend, maar nog veel vervelender als je dan tot de ontdekking komt dat het garen nergens meer te krijgen is. Dat overkwam Margo. Ze stuurde mij een mailtje en vroeg of ik toevallig nog de katoen heb van bovenstaand etiket. Maar helaas, ik heb het niet. En daarom roep ik jullie hulp in. Wie heeft nog een of twee bollen liggen van dit katoen? Het gaat om het merk Austermann, type Mirabelle en wel om de kleur beige (kleurbad 70-3). Als iemand nog een bol heeft liggen voor Margo, stuur mij dan een mailtje en ik breng jullie met elkaar in contact.

We've all experienced it: you're working on a project, you're almost finished and... you've ran out of yarn. Very annoying, but even more annoying when you find out that you cannot buy this yarn anymore. This happened to Margo. She send me an email and asked me if I had one or two balls of the yarn of the label above. But unfortunately I don't have it. So that's why I'm asking you for help. Who has one or two balls of this cotton? It's of the brand Austermann, type Mirabelle, colour beige (70-3). If someone has a ball of this cotton for Margo, please send me an email and I will pass it on to Margo.

7 comments:

  1. Nee, jammer genoeg heb ik dit niet, ik hoop dat het gaat lukken via jouw site, want er is niets vervelender dan ineens zonder...! te zitten. groeten Franien

    ReplyDelete
  2. Ik zou haar graag willen helpen maar helaas ook ik heb het niet. Hoop dat ze via jou nog iemand vindt die het nog heeft.Groeten Ria

    ReplyDelete
  3. Helaas....

    Margo, Succes met zoeken!

    Fijne zondag, Margaret

    ReplyDelete
  4. hi! no, sorry i havß nt this wool...bye nico

    ReplyDelete
  5. I feel so bad for her! Wish I could help...best of luck!

    ReplyDelete
  6. Zooooo herkenbaar!! Ik heb hetzelfde probleem... Dus, hier mijn zoekertje :) Donker paarse wol uit de Zeeman, collectie Royal. Mijn dekentje is je eeuwig dankbaar mocht je het nog hebben liggen! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hoi Fenja. Ik heb nog wel royaal liggen maar of het is wat je bedoeld? Heb je een kleur nummer en verfbadnummer dan ga ik kijken of ik je kan helpen. Groetjes Jolanda kijk maar even voor mijn mail adres op www.jojo-creahaken.blogspot.nl

      Delete