Sunday, August 8, 2010

Andere dingen te doen - Other things to do



Ben je ooit in een huis gaan wonen wat nog niet klaar was? Waar je nog een raamkozijn moest schilderen, een lamp op moest hangen en de trap nog een keer moest schilderen om het echt perfect te laten lijken? Nou, dat heb ik gedaan ongeveer een jaar geleden. En de laatste twee weken hebben we geprobeerd om al die klusjes eindelijk eens af te maken. Daarom heb ik de laatste tijd niet heel veel gehaakt. Maar nu is alles bijna af, en ga ik bijna voor een vakantie van twee weken naar Italie! Daar kijk ik echt heel erg naar uit! Ik hoop dat ik binnenkort weer wat dingen op mijn blog kan laten zien die ik gemaakt heb. In de tussentijd hoop ik dat je Link Your Stuff leuk vond. Wil je ze allemaal zien? Klik op Link-Your-Stuff in de Labels-sectie in de rechter zijbalk en je ziet alle uploads van de laatste weken op een rij. Ik heb trouwens nog wel wat squares gehaakt voor de deken waar ik mee bezig ben. Morgen zal ik laten zien hoe dat vordert!

Have you ever moved into a house that wasn't finished? Where you still had to paint a window frame, hang a lamp and paint the stairs to make it look perfect? Well, I did about a year ago. And the last two weeks we finally tried to finish all these things. That's why I haven't been crocheting a lot lately. But now everything is almost done, and I'm almost leaving to Italy for a two-week holiday! I'm really looking forward to that! I hope to show some of the things I'll be making soon on my blog again. In the meantime I hope you've enjoyed Link Your Stuff. Want to see all of them? Just click Link-Your-Stuff in the Labels-section in right sidebar and you can see all of the uploads of the last weeks. By the way, I did make some squares for the blanket that I'm working on. I'll show you tomorrow how I'm making progress with that!

8 comments:

  1. O, Annemarie ik ken dat maar al te goed, ook hier worden klusjes gedaan die eigenlijk allang gedaan moesten zijn, maar het einde (van de klusjes) is in zicht.
    Alvast een hele fijne vakantie.

    ReplyDelete
  2. Houses are rarely all done. You get one room the way you like it then notice another room needs attention. You work outside and then the inside needs help. It's on going it seems. I have a very long list of things I wish hubby would do, project wise around the house.

    Enjoy your holiday in Italy, and safe travels.
    Sandy

    ReplyDelete
  3. Heel herkenbaar, ik woon ook in zo'n huis sinds 10 maanden en nog steeds zijn er dingen die eigenlijk moeten gebeuren. Ik stel ze fijn voor me uit, want daar ben ik goed in.
    Gelukkig heb je een vakantie in het vooruitzicht, alvast heel veel plezier in Italië!

    ReplyDelete
  4. Thank you for visit me!! I can see we share the same passion. I like your blog very much!! We'll keep in touch!!! Regards from Argentina Rosana
    PS: Isn't it amaizing! Despite we are separated from many km. we can share some thoughts here!!! What amaizing technology is!!!

    ReplyDelete
  5. oei oei, ik herken het ook...maar renoveren duurt lang..ben nog wel een aantal jaartjes bezig!
    Hele fijne vakantie.

    ReplyDelete
  6. ik ben ooit in een huis gaan wonen waar we nog moesten beginnen met muren en vloeren uitbreken,
    dat was een erg stoffige periode!
    Nu ben ik gelukkig op een andere manier bezig met stof :-)
    Ik volg je al even, maar heb je blog nu pas echt goed ontdekt. Die handleiding voor een grannysquarekussen is super! Normaal werk ik niet met patronen, maar nu ben ik er meteen ingevlogen. Het resultaat is binnenkort te zien op mijn blog.

    ReplyDelete
  7. Wij moeten ook nog heeeel veeel dingen in huis doen.
    Bijna vakantie en hopelijk dan ook wat tijd om wat te doen.

    :)
    Lekker naar italie!!

    ReplyDelete
  8. haha! dat deden we 20 jaar geleden en alle lampen hangen nog niet. maar gehaakt werd er wel ;)
    veel plezier in italie. waar ga je naartoe (vroeg de italofiel)?

    ReplyDelete