Sunday, April 11, 2010

Een groot kussen





Dat Hoooked Zpagetti van heel dichtbij ook mooi is bewijst de bovenstaande foto volgens mij wel. Ik had onlangs een heel groot kussen bij Ikea gekocht maar vond de hoes niet mooi. Daarom heb ik er deze hoes omheen gemaakt. Als je goed kijkt is het net een reuze-cupcake, vind je niet? (-:

That Hoooked Zpagetti can be really pretty up close proves the pictures above I think. I just recently bought a giant pillow at Ikea but I didn't like the cover. So that's why I crocheted this cover. If you look well it just looks like a giant cupcake, don't you think? :-)




9 comments:

  1. Oh Annemarie wat is die mooi en geweldig hè tis inderdaad net een reuze cupcake, mag ik vragen waar je dat mee gebreid heb en heb je het patroon uit je hoofd gemaakt?

    ReplyDelete
  2. oeps foutje ik heb de site gevonden en zag dat het gehaakt is dom dom dom ;-)...

    ReplyDelete
  3. Wat gaaf. Echt een stoer kussen geworden.

    ReplyDelete
  4. Bedankt Coby en Karin!

    Het kussen is inderdaad gehaakt en zonder patroon dus daar kan ik helaas niemand aan helpen :-)

    Groetjes,
    Annemarie

    ReplyDelete
  5. Hoi Annemarie,

    Ik ben met mijn eerste hookedwerkstuk begonnen.
    Het wordt een tas, het krult alleen zo geweldig naar binnen. Doe ik nu iets fout of hoort het zo en komt het goed?

    ReplyDelete
  6. Hoi! Ja, ik denk dat er iets niet goed gaat want het hoort niet heel erg naar binnen te krullen. Ik weet natuurlijk niet wat voor tas je precies aan het maken bent, maar kan het zijn dat je te strak aan het haken bent? Misschien kun je een foto naar me mailen? Misschien dat ik dan kan zien wat er mis gaat. Mijn mailadres is annemariesbreiblog@hotmail.com

    Groetjes,
    Annemarie

    ReplyDelete
  7. Hoi Annemarie ! Ik ben ook al met Zpagetti aan de slag geweest, al is het hier niet zo makkelijk te verkrijgen (in de kleurtjes die ik mooi vind). Mijn broer vroeg me om een overtrek te maken in Zpagetti voor een groot kussen, 60x60 cm ongeveer. Ik zou de klossen via internet bestellen, maar heb er geen idee van hoeveel gewicht ik moet bestellen. Het moet voldoende zijn, want bijbestellen in het zelfde kleur kan niet. Ik had gedacht aan +/- 3 kg voor 1 overtrek. Denk je dat dit voldoende is ?

    ReplyDelete